Dialogværktøj til at sætte scenen 2018-02-07T10:32:14+00:00

Dialogværktøj til at sætte scenen

Effektiv behovsafdækning

I forbindelse med øget fokus på et nyt produkt for Schulstad, ønskede de et værktøj der kunne understøtte salgssituationen overfor stordriftskantiner og køkkener.
Kernen af det udviklede værktøj, er en overskuelig beregner, hvor konsulenten kan indtastet produktionsomfanget og metode for den potentielle kunde og automatisk få vist besparelserne ved at skifte til et af Schulstads produkter. Konsulenten kommer hurtigt ind til det vigtige – hvordan Schulstad kan skabe værdi for den pågældende kunde!

Som grundlag for mødebooking

For medicinalvirksomheden Astellas var afsættet ikke en beregning til sammenligning, men at skabe værdi ved at gøre konsulenten i stand til at levere relevant og specifik information til speciallæger – noget som Astellas decideret kunne booke møder på.
Udgangspunktet var en klassisk medicinal survey, i det her tilfælde om inkontinens, der traditionelt set kommer en moppedreng af et trykt resultatkompendium ud af. Her tog vi resultaterne og indekserede dem i et tabletbaseret værktøj så Astellas’ salgskonsulenter kunne levere lokal viden til den enkelte læge. Derudover var der indlagt salgsopfølgende elementer til at skabe yderligere værdi.