Kampagner & konceptudvikling 2018-02-07T11:02:55+00:00

Kampagner & konceptudvikling

Nogle gange skal der blot én god idé til

Jeg har bred erfaring med konceptudvikling og eksekvering af kampagner. Jeg har været involveret i kampagner for kommuner, medicinalselskaber, offentlige myndigheder, private virksomheder mm. Det spænder over klassiske informationskampagner, få ledige tilbage på arbejdsmarkedet, skabe larm omkring produktlanceringer, awareness omkring sygdomme, motionskampagner for både børn og voksne.
Med udgangspunktet i rene klare idéer, der er til at formidle og forstå, kan der laves effektive kampagner og vindende oplæg.

Med et koncept kan enkeltstående tiltag hæves

Det er ikke alting, der skal gøres til et koncept, men jeg oplever ofte, at et givent tiltag for en virksomhed kan få større effekt ved at blive pakket ind i et overordnet koncept. Jeg har bl.a. hjulpet Grundfos med at lancere deres World of Marketing, som er en platform, der rummer alle deres grafiske retningslinjer. Her opfandt vi en hyggelig karakter, der introducerede værktøjerne internet og eksternt, hvilket var med til at facilitere opstarten af platformen.