Leadgenerering digitalt 2018-02-07T10:59:26+00:00

Leadgenerering digitalt

Kunder i butikken så der kan langes varer over disken

Der etableres kontakt til nye potentielle kunder, og de skal gerne ende med at lægge en ordre, afgive en donation, eller på anden vis handle med virksomheden.

Der er rigtig mange veje man kan vælge når der skal leadgenereres og løsningen skal naturligvis passe til situationen og virksomheden/organisationen.

Mellemfolkeligt Samvirke, der er en hjælpeorganisation, der lever af donationer og bidrag benytter bl.a. quizzer til at skabe opmærksomhed omkring deres gode budskaber. Til dem har jeg lavet en platform, der gør det muligt for dem effektivt at producere quizzer, med emner, der er oppe i tiden, som folk kan gennemføre og dele på sociale medier. Man får set, hvor meget man egentligt ved om f.eks. en given naturkatastrofe, og samtidigt får Mellemfolkeligt Samvirke e-mailadresser og telefonnumre, de kan lave opfølgende salg på baggrund af.

Skab værdi og folk vil lytte

Jeg har også hjulpet medicinalvirksomheden Incyte Biosciences med at etablere et talerør til nordiske speciallæger. Incyte deltager på diverse medicinalkongresser og videointerviewer specialister, der udtaler sig om det sidste nye indenfor deres specialefelt. De lækre videoer formidles til nordiske speciallæger så de kan blive opkvalificeret med den nyeste viden.
Når Incyte Biosciences har produktlanceringer er kommunikationskanalen til de nordiske speciallæger allerede etableret, og de kan bruge den opbyggede troværdighed til at formidle mere salgsorienteret indhold.